Atrosan spier- en gewrichtsgel a. vogel

• Atrosan spier- en gewrichtsgel a. vogel

Atrosan spier- en gewrichtsgel - Traditioneel kruidengeneesmiddel

RVG 100903

Bij spierpijn, stijve spieren en gewrichten en bij pijn door kneuzingen

Houdt u van een actief leven, maar gooien pijnlijke spieren en stijve gewrichten roet in het eten? De nieuwe A.Vogel Atrosan Spier- en gewrichtsgel* helpt snel bij spierpijn, stijve spieren en gewrichten en bij pijn door kneuzingen. Het stimuleert op natuurlijke wijze de lokale doorbloeding. Hierdoor worden afvalstoffen uit spieren en gewrichten sneller afgevoerd en herstelt spierweefsel sneller. Zodat bewegen weer fijn wordt. A.Vogel Atrosan gel is neutraal van geur en wordt snel door de huid opgenomen.

De bijzondere eigenschappen op een rij:

• Helpt snel bij spierpijn, stijve spieren en gewrichten en pijn door kneuzingen
  • Ook bij blauwe plekken als gevolg van stoten
  • Het stimuleert op natuurlijke wijze de lokale doorbloeding, waardoor afvalstoffen uit spieren en gewrichten sneller afgevoerd worden en spierweefsel sneller herstelt
  • Neutraal van geur en snel door de huid opgenomen
  • Hoge concentratie Arnica montana (50%)

Ingredienten:
Het actieve bestanddeel is een ethanolextract van verse Arnica montana L. bloemen. Extractiemiddel: ethanol 58% v/v. Een gram gel bevat 500 mg extract.
Dit komt overeen met 120-200 mg verse Arnicabloemen).
Andere bestanddelen (hulpstoffen) zijn: ethanol, water, glycerol en copolymeer
van ammonium acrylodimethyltauraatvinylpyrrolidon.

Gebruik:
Tenzij anders is voorgeschreven 2 tot 4 keer per dag een dun laagje aanbrengen op de pijnlijke plek. Als de klachten verergeren of wanneer na 2 weken onafgebroken gebruik geen verbetering van de klachten wordt bemerkt, raadpleeg dan uw arts.

Traditioneel kruidengeneesmiddel voor uitwendig gebruik bij spierpijn door overbelasting, stijve spieren en gewrichten, pijn door kneuzingen, verrekking of verstuiking en bij blauwe plekken als gevolg van stoten. De toepassing is uitsluitend gebaseerd op traditioneel gebruik en niet op klinisch bewijs.

Geef beoordeling

Om een beoordeling te schrijven moet u inloggen of zich registreren

Informatie

• Merk: dr. Vogel