atrosan a. vogel

• atrosan a. vogel

Atrosan tabletten van A.Vogel is een natuurlijke pijnstiller bij reumatische pijn en bevat een hoge concentratie Harpagophytum (Duivelsklauw). Dit geneesmiddel is ontwikkeld volgens de laatste wetenschappelijke inzichten en bevat maar liefst 480 mg Harpagophytum per tablet. De tabletten kunnen gerust langdurig gebruikt worden.

De bijzondere eigenschappen voor u op een rij:
Natuurlijke pijnstiller voor gewrichten
Bij reumatische pijn
Sterk geconcentreerd
Langdurig te gebruiken
Met bewezen effectieve ingrediënten
Van Plant tot klant

In de warme zandgronden van de Kalahariwoestijn en Namibische woestijn in het zuiden van Afrika groeit een exotische plant vol heilzame voedingsstoffen. De plant dankt haar onheilspellende naam aan de stekeltjes waarmee de vruchten zijn bedekt en die op klauwtjes lijken: duivelsklauw. Zijn naam Harpagophytum procumbens dankt de duivelsklauw aan de vorm van de vruchten die aan een anker, in het Grieks ‘harpagos’, doen denken.
Het geneeskrachtige deel van de duivelsklauw zit niet in de kleurrijke bloemen of in de vruchten van de plant, maar bevindt zich onder de grond. De knollen en de wortels van de duivelsklauw, die wel 70 centimeter lang kunnen worden, bevatten diverse geneeskrachtige stoffen. Al eeuwenlang worden de bestanddelen in Afrika en Europa gebruikt tegen allerhande gewrichtspijnen, omdat ze een pijnstillend effect  hebben. Extracten van de wortels worden toegediend bij artritis en artrose, fybromyalgie en jicht.

Geef beoordeling

Om een beoordeling te schrijven moet u inloggen of zich registreren

Informatie

• Merk: dr. Vogel